ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ !

zxc
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τετ Δεκ 24, 2008 11:45 am

Απάντηση: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ !

Δημοσίευση από zxc »

sokratis έγραψε: Πιστευω οτι τα υπερελαφρα θα επρεπε να ειχαν μια παρουσια σε ολα τα αεροδρομια,ακριβως για τον λογο που αναφερθηκε.Για να δειξουμε στους αρμοδιους οτι υπαρχουν ικανοτατοι χειριστες με γνωσεις και επαγγελματισμο που πετανε με ασφαλεια και σοβαροτητα.Θα μπορουσε επισης να υπαρχει και ακροβατικο σμηνος και πολλα αλλα,πλην ομως η ΥΠΑ τα "κυνηγαει" αυτα. δεν ξερω αν μαθατε οτι η Red Bull ζητησε να κανει ενα airshow(το γνωστο air race)που γινεται και στην Κων/πολη,στην περιοχη του Ριου(προφανως απο το αεροδρομιο του Αραξου).Ζητησε μεταξυ αλλων να περασουν τα αεροπλανα κατω απο την γεφυρα του Ριου-Αντιριου(κατι πολυ λογικο για τετοια επιδειξη). Φυσικα μην περιμενετε να το δειτε.....οσο υπαρχει ΥΠΑ,τετοια πραγματα μονο στις τηλεορασεις θα τα βλεπουμε(και στην Τουρκια φυσικα).
Σχετικα με τα ατυχηματα,ας αναρωτηθουν οι υπευθυνοι της ΥΠΑ,που μοιρασαν κατ`απονομη δεκαδες πτυχια ΥΠΑΜ χωρις εξετασεις-πιστοποιησεις σε φιλους και "κολητους" και θα καταλαβετε γιατι τωρα αρχιζουν και σκοτωνονται.......



Σωκράτη

γράφτηκε πουθενά η προσπάθεια οργάνωσης Air Race
στην περιοχή του Ρίου ?
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ !

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

sokratis έγραψε:
Σχετικα με τα ατυχηματα,ας αναρωτηθουν οι υπευθυνοι της ΥΠΑ,που μοιρασαν κατ`απονομη δεκαδες πτυχια ΥΠΑΜ χωρις εξετασεις-πιστοποιησεις σε φιλους και "κολητους" και θα καταλαβετε γιατι τωρα αρχιζουν και σκοτωνονται.......


Όσων αφορά τα ατυχήματα δεν φταίνε οι φορείς της ΥΠΑ που στα ΥΠΑΜ επικρατεί αλαλούμ πιστοποίησης.......
Απο μόνες τους αυτές οι μηχανές δεν είναι πιστοποιημένες. Δεν έχουν CAMO. (Continued airworthiness management organization). Είναι αφημένες σε ένα καθεστώς "ελευθερίας" που όμως ενέχει και τους ανάλογους κινδύνους. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού. Κατά την γνώμη μου καλά κάνουν στην Π.Α. και δεν επιτρέπουν πτήσεις ΥΠΑΜ στα αεροδρόμια τους ειδικά όταν αυτά είναι γεμμάτα απο κόσμο.
sokratis

Απάντηση: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ !

Δημοσίευση από sokratis »

Τρύφωνας έγραψε: Όσων αφορά τα ατυχήματα δεν φταίνε οι φορείς της ΥΠΑ που στα ΥΠΑΜ επικρατεί αλαλούμ πιστοποίησης.......
Απο μόνες τους αυτές οι μηχανές δεν είναι πιστοποιημένες. Δεν έχουν CAMO. (Continued airworthiness management organization). Είναι αφημένες σε ένα καθεστώς "ελευθερίας" που όμως ενέχει και τους ανάλογους κινδύνους. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού. Κατά την γνώμη μου καλά κάνουν στην Π.Α. και δεν επιτρέπουν πτήσεις ΥΠΑΜ στα αεροδρόμια τους ειδικά όταν αυτά είναι γεμμάτα απο κόσμο.

Θα μου επιτρεψεις να εχω εντελως αντιθετη αποψη.Σε ολο τον κοσμο ισχυει αυτη η "ελευθερια" για τα υπερελαφρα,αρα ορθως και στην Ελλαδα.Τα avionics δε σε κανουν πιλοτο,οσα transponder και να βαλεις στο α/φος αμα εισαι μπαστουνας......αστα να πανε(εχω δει πολλους τετοιους).Επισης transponder χρειαζεσαι μονο σε αεροδρομια με radar,δηλαδη Αθηνα,Θεσσ/νικη,Κερκυρα,Ροδο και Ηρακλειο(αν θυμαμαι καλα).Οποτε εχεις δεκαδες αεροδρομια που μπορεις να πετας.Η ΠΑ δεν εχει κανενα προβλημα με τα ΥΠΑΜ αρκει να πληρουν τις προδιαγραφες που οριζει η ΥΠΑ.Αποδειξη οτι πολλες ΥΠΑΜ πετανε και απο πολεμικα αεροδρομια.Το αλαλουμ πιστοποιησης δεν το καταλαβαινω.Ο κανονισμος ειναι σαφεστατος και εκπονηθηκε,υπογραφτηκε,εκδοθηκε.......απο την ΥΠΑ!!!
Οσο για τον ZXC,η Red Bull εκανε μια ανεπισημη επαφη με φορεις στην Ελλαδα για τη διοργανωση προκειμενου να εξασφαλισει τη θετικη ανταποκριση,αλλα φυσικα επεσε σε "κουτσουρα"......
Οσο στην ΥΠΑ υπαρχουν ατομα ασχετα με το αεροπορικο κοματι,η Ελλαδα θα σερνετε.....
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ !

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

sokratis έγραψε: Θα μου επιτρεψεις να εχω εντελως αντιθετη αποψη.Σε ολο τον κοσμο ισχυει αυτη η "ελευθερια" για τα υπερελαφρα,αρα ορθως και στην Ελλαδα.Τα avionics δε σε κανουν πιλοτο,οσα transponder και να βαλεις στο α/φος αμα εισαι μπαστουνας......αστα να πανε(εχω δει πολλους τετοιους).Επισης transponder χρειαζεσαι μονο σε αεροδρομια με radar,δηλαδη Αθηνα,Θεσσ/νικη,Κερκυρα,Ροδο και Ηρακλειο(αν θυμαμαι καλα).Οποτε εχεις δεκαδες αεροδρομια που μπορεις να πετας.Η ΠΑ δεν εχει κανενα προβλημα με τα ΥΠΑΜ αρκει να πληρουν τις προδιαγραφες που οριζει η ΥΠΑ.Αποδειξη οτι πολλες ΥΠΑΜ πετανε και απο πολεμικα αεροδρομια.Το αλαλουμ πιστοποιησης δεν το καταλαβαινω.Ο κανονισμος ειναι σαφεστατος και εκπονηθηκε,υπογραφτηκε,εκδοθηκε.......απο την ΥΠΑ!!!
Οσο για τον ZXC,η Red Bull εκανε μια ανεπισημη επαφη με φορεις στην Ελλαδα για τη διοργανωση προκειμενου να εξασφαλισει τη θετικη ανταποκριση,αλλα φυσικα επεσε σε "κουτσουρα"......
Οσο στην ΥΠΑ υπαρχουν ατομα ασχετα με το αεροπορικο κοματι,η Ελλαδα θα σερνετε.....


Socratis δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις αντίθετη άποψη. Σε όσα γράφεις παραπάνω δεν βλέπω διαφωνία. Όσο για το αλαλούμ πιστοποίησης που επικρατεί ( και εδώ θα διαφωνήσουμε όσο και αν δεν το καταλαβαίνεις), ένα θα σου πώ.....Τη φράση "Λάδια ξύδια και φύγαμε" την έχεις ακούσει;;; Μήπως φταίει και εκεί η ΥΠΑ;;;;;
Μήπως τελικά επειδή δεν περνάνε CAMO όλα αυτά τα "τσουρουφλέκια" είναι "καλώς" αφημένα (σε όλο τον κόσμο-δεν διαφωνώ) όσον αφορά την συντήρησή τους στα χέρια των ιδιωτών - ιδιοκτητών τους;;; Είναι ίδια η συντήρησή τους απο όλους τους ιδιοκτήτες;;;; (Γιατί εγώ ξέρω μερικούς τραϊκάδες που εκτός απο "μπαστουνάδες" όταν αλλάζουν συρματόσχοινα, βουτάνε ότι βρούνε μπροστά τους και βάζουν επάνω...).!!!! Και καλά αυτοί με το "μυαλό" που έχουν "παίζουν" κάθε φορά την ζωή τους κορώνα-γράμματα.Η Π.Α. όμως δεν παίζει κορώνα-γράμματα την ζωή του κοσμου που συμμετέχει στην εορτή των Αρχαγγέλλων και καλά κάνει!!!!.........
Η απάντηση λοιπόν που δεν καταλαβαίνεις είναι: Η Π.Α. δεν "παίζει" τουλάχιστον στις εορτές της με τόσο κόσμο, με ΜΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ. Το "λάδια- ξύδια" σε ορισμένους είναι μόνο "λάδια" ή μόνο "ξύδια" ή και τίποτα ακόμη, και σε αυτό δεν φταίει η ΥΠΑ, ο πιλότος φταίει και ο ιδιοκτήτης.......Η ασφάλεια του κόσμου προέχει στις εκδηλώσεις αδερφέ. Και η πολεμική αεροπορία δεν έχει καμμια διάθεση, ούτε την δυνατότητα να ψάχνει με το φανάρι του Διογένη ποιός χειριστής ΥΠΑΜ είναι καλός χειριστής και συντηρητής για να πετάξει στην εκδήλωση. Ελπίζω τα παραπάνω να είναι ευκόλως κατανοητά τώρα και να μην χρειάζονται περεταίρω εξηγήσεις.
Καλές και ασφαλείς πτήσεις
Τρύφωνας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές εκδηλώσεις”