Πρόβλημα με Li-po
-
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Τσέκαρε την με ενα πολύμετρο να δείς τι τάση βγάζει και επίσης αν μπορείς τσέκαρε με το πολύμετρο ενα-ενα τα κελιά απο το φυσάκι του balancer.
Προσοχή στο φυσάκι μη γίνει βραχυκύκλωμα.
Προσοχή στο φυσάκι μη γίνει βραχυκύκλωμα.
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
iliaskak έγραψε: ↑1.Εχω αλλες 5 μπαταριες που δουλευουν κανονικα. 2.Την εβαλα τωρα να φορτισει κ σε 15 δευτερα εγραψε full.Χωρις να ανεβασει καθολου αmpere εδειχνε 9.01v αλλα αυτο δεν μετραει την μπαταρια.Ελπιζω να μην μιλαω κινεζικα,ο φορτιστης ειναι ψηφιακος.^%^
Αγαπητέ ξαναρωτάω: Τάση (Volt) απεικονίζει ή όχι ο φορτιστής σου τελικά?
Καταλαβαίνω ότι ένταση ρεύματος (Ampere) απεικονίζει γιατί γράφεις "χωρίς να ανεβάσει καθόλου ampere" άρα Ampere βλέπεις.
Και ρωτάω επίσης: Το "9.01v" που αναφέρεις και το οποίο "δεν μετράει την μπαταρία" γνωρίζεις τι είναι και γιατί είναι εκεί και αν τελικά μετράει κάτι?
Μπορώ να σκεφτώ δύο εκδοχές:
1/ Είναι το version του software του φορτιστή σου (δεν νομίζω.....)
2/ Το "v" είναι V=Volt και σου λέει πως η μπαταρία σου έχει τάση 9Volt στα άκρα της. Δηλαδή 9V / 3= 3Volt το κάθε cell μέσες άκρες.
Δηλαδή:
Κάτω από τα 3.3Volt ένα Lipo cell μπαίνει στην "twilight zone" του ενώ στα 3Volt και κάτω θεωρείται ουσιαστικά κατεστραμένο
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
φιλε βαλτην και φορτισε την σαν nmh 3 λεπτα με το ρολοι, μετα φορτισε την κανονικα και δες αν ειναι οκ
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
2planos έγραψε: ↑φιλε βαλτην και φορτισε την σαν nmh 3 λεπτα με το ρολοι, μετα φορτισε την κανονικα και δες αν ειναι οκ
Πολυ ευχαριστως αλλη μια δοκιμη δεν με χαλαει η μπαταρια ουτως η αλλως θεωρειται νεκρη απλα να μαθουμαι κ κατι ομως ποσα ampere να την φορτισω ως Ni-MH γιατι μου βγαζει default ο φορτιστης 0.2 ampere,να ανεβασω στην ονομαστικη της μπαταριας?=B=.
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Ρυθμισέ τον φορτιστή για 6 cells NMH. Αν το κόλπο δε δουλέψει δοκίμασε και με 7.
-
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
iliaskak έγραψε: ↑
Πολυ ευχαριστως.....
...αλλη μια δοκιμη δεν με χαλαει....
...να μαθουμαι κ κατι...
...ποσα ampere να την φορτισω ως Ni-MH γιατι μου βγαζει default ο φορτιστης 0.2 ampere,να ανεβασω στην ονομαστικη της μπαταριας?=B=.
You are the MAN....
Πολύ προχΩ η φάση……
Δεν το έχω ακούσει ποτέ ξανά αυτό…δηλ….φόρτιση LiPo με setting ΝιΜΗ…… (κάνει δουλεία ρε μάγκες για μας δουλεύεται;)
Τράβα video αρχηγέ μου……άμα και γίνει τρελό ΜΠΑΜ θα είναι κρίμα να το χάσουμε!!!....πάντως καλού κακού κάνε ότι είναι να κάνεις στο μπαλκόνι.
-
- Δημοσιεύσεις: 734
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Η φάση δεν είναι "προχΩ" αλλά "πω πω τι έπαθα εγΩ" αν δεν ξέρεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι κάνεις. Το "τρυκ" γίνεται όταν η τάση της λίπο έχει ψοφήσει τόσο πολύ που ο ψηφιακός φορτιστής πλέον ,δεν την αναγνωρίζει. Τι κάνεις λοιπόν? Βάζεις το φορτιστή σε πρόγραμμα ΝΙΜΗ ή καδμίου ,με ρεύμα μικρότερο από το 1/10 της χωρητικότητας και ταυτόχρονα μετράς την τάση της μπαταρίας. Οταν φτάσει τα 2.5 βολτ ανά στοιχείο οπότε ο φορτιστής θα την αναγνωρίσει ,βάζεις το πρόγραμμα κανονικά σε φόρτιση λίπο με μπάλανσερ και η μπαταρία θα φορτίσει.
Αυτά βέβαια με την προυπόθεση ότι ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις και όχι απλά "έχω ακούσει ότι..." ή "έγραφε σε ένα φόρουμ 'οτι..." εκτός κι αν δίνεις σε μια λίπο μεγαλύτερη αξία από το σπίτι σου για παράδειγμα. Και φυσικά πρέπει να ξέρεις ότι,οι λίπο δεν είναι σαν τις ΝΙΜΗ. Λίπο που θα "ξυπνήσει" με αυτόν τον τρόπο ,ποτέ πια δεν θα είναι η μπαταρία που ήταν, κυρίως όσον αφορά την εσωτερική της αντίσταση και κατά συνέπεια την ικανότητα να διατηρεί την τάση της με μεγάλα ρεύματα. Συνεπώς, αν χρησιμοποιείται για ηλεκτροκίνηση ,μάλλον μας τελείωσε. Αν πάλι χρησιμοποιείται για τροφοδοσία δέκτη με regulator, εκεί μπορεί και να πιάσει καλύτερα . Στην περίπτωση τροφοδοσίας δεκτών όμως ,επειδή οι απαιτήσεις ρεύματος δεν έχουν καμιά σχέση με τις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης, χρησιμοποιούνται πολύ φτηνές μπαταρίες χωρίς πρόβλημα οπότε δεν αξίξει τον κόπο να μπει κανείς σε τέτοιες διαδικασίες ,με όλα τα ρίσκα που συνεπάγονται.
Και κάτι τελευταίο .Μην ξεχνάτε ότι "πολλές φορές πάει η στάμνα στη βρύση αλλά μια φορά σπάει". Θέλω να πω δηλαδή πως όταν κάνετε τέτοια "γιατροσόφια", μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα από μια ή δύο ή τρεις φορές ή και δέκα ακόμη φορές. Και ,το κυριότερο ,μην δίνετε τέτοιες "συμβουλές", σε ανθρώπους που πιθανόν δεν γνωρίζουν από τέτοια πράγματα και μπορεί όταν ξεφύγουν από την πεπατημένη και πάνε να κάνουν κάποιο "τρυκ" ,να γίνουν μπουρλότο.
Φιλικά Κώστας.
Αυτά βέβαια με την προυπόθεση ότι ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις και όχι απλά "έχω ακούσει ότι..." ή "έγραφε σε ένα φόρουμ 'οτι..." εκτός κι αν δίνεις σε μια λίπο μεγαλύτερη αξία από το σπίτι σου για παράδειγμα. Και φυσικά πρέπει να ξέρεις ότι,οι λίπο δεν είναι σαν τις ΝΙΜΗ. Λίπο που θα "ξυπνήσει" με αυτόν τον τρόπο ,ποτέ πια δεν θα είναι η μπαταρία που ήταν, κυρίως όσον αφορά την εσωτερική της αντίσταση και κατά συνέπεια την ικανότητα να διατηρεί την τάση της με μεγάλα ρεύματα. Συνεπώς, αν χρησιμοποιείται για ηλεκτροκίνηση ,μάλλον μας τελείωσε. Αν πάλι χρησιμοποιείται για τροφοδοσία δέκτη με regulator, εκεί μπορεί και να πιάσει καλύτερα . Στην περίπτωση τροφοδοσίας δεκτών όμως ,επειδή οι απαιτήσεις ρεύματος δεν έχουν καμιά σχέση με τις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης, χρησιμοποιούνται πολύ φτηνές μπαταρίες χωρίς πρόβλημα οπότε δεν αξίξει τον κόπο να μπει κανείς σε τέτοιες διαδικασίες ,με όλα τα ρίσκα που συνεπάγονται.
Και κάτι τελευταίο .Μην ξεχνάτε ότι "πολλές φορές πάει η στάμνα στη βρύση αλλά μια φορά σπάει". Θέλω να πω δηλαδή πως όταν κάνετε τέτοια "γιατροσόφια", μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα από μια ή δύο ή τρεις φορές ή και δέκα ακόμη φορές. Και ,το κυριότερο ,μην δίνετε τέτοιες "συμβουλές", σε ανθρώπους που πιθανόν δεν γνωρίζουν από τέτοια πράγματα και μπορεί όταν ξεφύγουν από την πεπατημένη και πάνε να κάνουν κάποιο "τρυκ" ,να γίνουν μπουρλότο.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
bladeskiller έγραψε: ↑Η φάση δεν είναι "προχΩ" αλλά "πω πω τι έπαθα εγΩ" αν δεν ξέρεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι κάνεις. Το "τρυκ" γίνεται όταν η τάση της λίπο έχει ψοφήσει τόσο πολύ που ο ψηφιακός φορτιστής πλέον ,δεν την αναγνωρίζει. Τι κάνεις λοιπόν? Βάζεις το φορτιστή σε πρόγραμμα ΝΙΜΗ ή καδμίου ,με ρεύμα μικρότερο από το 1/10 της χωρητικότητας και ταυτόχρονα μετράς την τάση της μπαταρίας. Οταν φτάσει τα 2.5 βολτ ανά στοιχείο οπότε ο φορτιστής θα την αναγνωρίσει ,βάζεις το πρόγραμμα κανονικά σε φόρτιση λίπο με μπάλανσερ και η μπαταρία θα φορτίσει.
Αυτά βέβαια με την προυπόθεση ότι ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις και όχι απλά "έχω ακούσει ότι..." ή "έγραφε σε ένα φόρουμ 'οτι..." εκτός κι αν δίνεις σε μια λίπο μεγαλύτερη αξία από το σπίτι σου για παράδειγμα. Και φυσικά πρέπει να ξέρεις ότι,οι λίπο δεν είναι σαν τις ΝΙΜΗ. Λίπο που θα "ξυπνήσει" με αυτόν τον τρόπο ,ποτέ πια δεν θα είναι η μπαταρία που ήταν, κυρίως όσον αφορά την εσωτερική της αντίσταση και κατά συνέπεια την ικανότητα να διατηρεί την τάση της με μεγάλα ρεύματα. Συνεπώς, αν χρησιμοποιείται για ηλεκτροκίνηση ,μάλλον μας τελείωσε. Αν πάλι χρησιμοποιείται για τροφοδοσία δέκτη με regulator, εκεί μπορεί και να πιάσει καλύτερα . Στην περίπτωση τροφοδοσίας δεκτών όμως ,επειδή οι απαιτήσεις ρεύματος δεν έχουν καμιά σχέση με τις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης, χρησιμοποιούνται πολύ φτηνές μπαταρίες χωρίς πρόβλημα οπότε δεν αξίξει τον κόπο να μπει κανείς σε τέτοιες διαδικασίες ,με όλα τα ρίσκα που συνεπάγονται.
Και κάτι τελευταίο .Μην ξεχνάτε ότι "πολλές φορές πάει η στάμνα στη βρύση αλλά μια φορά σπάει". Θέλω να πω δηλαδή πως όταν κάνετε τέτοια "γιατροσόφια", μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα από μια ή δύο ή τρεις φορές ή και δέκα ακόμη φορές. Και ,το κυριότερο ,μην δίνετε τέτοιες "συμβουλές", σε ανθρώπους που πιθανόν δεν γνωρίζουν από τέτοια πράγματα και μπορεί όταν ξεφύγουν από την πεπατημένη και πάνε να κάνουν κάποιο "τρυκ" ,να γίνουν μπουρλότο.
Φιλικά Κώστας.
Λοιπον τερμα οι αποριες η μπαταρια βγαζει εξοδο 8.73v τωρα την μετρησα κ αν τα πραγματα εχουν ετσι δηλαδη οτι δεν θα ερθει νορμαλ οτι κ να κανω απο εδω δεν αξιζει τον κοπο, μαλλον δεν θα τραβηξω βιντεο (sorry) ουτε πτωση θελω απο μπαταρια με περιεργες ορεξεις, ουτε κυριως φωτια στο μπαλκονι.Καλα ολα αυτα τωρα τι κανω με μια lipo που θελω να την αποσυρω κ που πρεπει να την δωσω κ κυριως τι πρεπει να περιμενω οσο πεφτουν τα volt.Παντως εχω περιεργεια να δω τι θα κανει με τον τροπο που λετε να την ξυπνησω^%^.Τι λετε για την ταρατσα,καλο ε?^%^^%^
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
!@/-=}{{Λοιπον την φορτισα ως NiMH κ εχω ακομα πιο ωραια πραγματα να διηγηθω. 1.Αν την βαλεις να φορτισει balance μου γραφει ο φορτιστης οτι το καθε cell εχει περισσοτερα volt απο οτι πρεπει. 2.Αν βαλεις απλο charge δουλευει αλλα δεν κανει κ τιποτε απο αποτελεσμα εννοω. 3.Εβαλα store για να κατεβασει το καθε cell στο κανονικο αλλα τιποτα. 4. Μετα δοκιμασα ξανα balance αλλα μου λεει οτι καθε cell εχει περισσοτερα volt απο οτι πρεπει κ παλι. 5.Σας εχω σπασει τα νευρα που δεν ειμαι γνωστης του θεματος. 6.Απλα προσπαθω να μαθω καποια πραγματα απο εσας που γνωριζετε. 7. Δεν εχει παρει φωτια ακομα ουτε εχει φουσκωσει . Τιποτε αλλο?
-
- Δημοσιεύσεις: 734
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Η μπαταρία πόσα στοιχεία είναι? Τρία? Γιατί 8.73 βολτς για τρίσελη είναι τελείως άδεια. Πάντως με αυτήν την τάση ,που αντιστοιχεί σε 2.9 βολτ ανά στοιχείο ,θα έπρεπε ο φορτιστής να την αναγνωρίζει και να τη φορτίσει. Επίσης, 2.9 βολτ ανά στοιχείο είναι μεν ψόφια αλλά όχι κατεστραμένη. Σκέψου ότι ,3 βολτ ανα στοιχείο είναι συνήθης επιτρεπόμενη ελάχιστη τάση και καμιά φορά και ελαφρώς λιγότερη. Πριν λοιπόν στείλεις την μπαταρία για "σύνταξη" βεβαιώσου πρώτα ότι ο φορτιστής κάνει σωστά τη δουλειά του.
Από κει και πέρα, αν η μπαταρία είναι όντως προβληματική ,πολύ απλά την πας σε έναν κάδο ανακύκλωσης απο αυτούς που υπάρχουν στα "Γερμανός" που πετάνε και τις μπαταρίες των κινητών, που έχουν παρόμοια χημεία. Πρώτα όμως βεβαιώσου για το φορτιστή γιατί από τα βολτ που αναφέρεις η μπαταρία δεν είναι "πεθαμένη" και μπορεί να έχει πρόβλημα ο φορτιστής και να μην τη φορτίζει. Πήγαινέ την πρώτα σε ένα μοντελομάγαζο, να δοκιμάσουν να σου τη φορτίσουν με ένα σωστό φορτιστή ,για να βεβαιωθείς. Και μη δοκιμάσεις τώρα το τρυκ του προγράμματος ΝΙΜΗ γιατί αυτά τα βολτ δεν αντιστοιχούν σε πεθαμένη μπαταρία και αν τελικά η μπαταρία είναι εντάξει θα την καταστρέψεις στα αλήθεια με αυτόν τον τροπο.
Τώρα το είδα ότι έβαλες το πρόγραμμα ΝΙΜΗ. Δυστυχώς δεν πρόλαβες να διαβάσεις αυτό που σου έγραψα παραπάνω.
Φίλε μου η μπαταρία σου μπορεί να είναι εντάξει και απλά ο φορτιστής σου να κάνει τα δικά του. Αφού όπως λες δεν ξέρεις από τέτοια πράγματα πήγαινε την μπαταρια σου κάπου να σου τη δοκιμάσουν με ένα φορτιστή που εξακριβωμένα δουλεύει σωστά και άσε τα γιατροσόφια που σου λέει ο καθένας.
Φιλικά Κώστας.
Από κει και πέρα, αν η μπαταρία είναι όντως προβληματική ,πολύ απλά την πας σε έναν κάδο ανακύκλωσης απο αυτούς που υπάρχουν στα "Γερμανός" που πετάνε και τις μπαταρίες των κινητών, που έχουν παρόμοια χημεία. Πρώτα όμως βεβαιώσου για το φορτιστή γιατί από τα βολτ που αναφέρεις η μπαταρία δεν είναι "πεθαμένη" και μπορεί να έχει πρόβλημα ο φορτιστής και να μην τη φορτίζει. Πήγαινέ την πρώτα σε ένα μοντελομάγαζο, να δοκιμάσουν να σου τη φορτίσουν με ένα σωστό φορτιστή ,για να βεβαιωθείς. Και μη δοκιμάσεις τώρα το τρυκ του προγράμματος ΝΙΜΗ γιατί αυτά τα βολτ δεν αντιστοιχούν σε πεθαμένη μπαταρία και αν τελικά η μπαταρία είναι εντάξει θα την καταστρέψεις στα αλήθεια με αυτόν τον τροπο.
Τώρα το είδα ότι έβαλες το πρόγραμμα ΝΙΜΗ. Δυστυχώς δεν πρόλαβες να διαβάσεις αυτό που σου έγραψα παραπάνω.
Φίλε μου η μπαταρία σου μπορεί να είναι εντάξει και απλά ο φορτιστής σου να κάνει τα δικά του. Αφού όπως λες δεν ξέρεις από τέτοια πράγματα πήγαινε την μπαταρια σου κάπου να σου τη δοκιμάσουν με ένα φορτιστή που εξακριβωμένα δουλεύει σωστά και άσε τα γιατροσόφια που σου λέει ο καθένας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
bladeskiller έγραψε: ↑Η μπαταρία πόσα στοιχεία είναι? Τρία? Γιατί 8.73 βολτς για τρίσελη είναι τελείως άδεια. Πάντως με αυτήν την τάση ,που αντιστοιχεί σε 2.9 βολτ ανά στοιχείο ,θα έπρεπε ο φορτιστής να την αναγνωρίζει και να τη φορτίσει. Επίσης, 2.9 βολτ ανά στοιχείο είναι μεν ψόφια αλλά όχι κατεστραμένη. Σκέψου ότι ,3 βολτ ανα στοιχείο είναι συνήθης επιτρεπόμενη ελάχιστη τάση και καμιά φορά και ελαφρώς λιγότερη. Πριν λοιπόν στείλεις την μπαταρία για "σύνταξη" βεβαιώσου πρώτα ότι ο φορτιστής κάνει σωστά τη δουλειά του.
Από κει και πέρα, αν η μπαταρία είναι όντως προβληματική ,πολύ απλά την πας σε έναν κάδο ανακύκλωσης απο αυτούς που υπάρχουν στα "Γερμανός" που πετάνε και τις μπαταρίες των κινητών, που έχουν παρόμοια χημεία. Πρώτα όμως βεβαιώσου για το φορτιστή γιατί από τα βολτ που αναφέρεις η μπαταρία δεν είναι "πεθαμένη" και μπορεί να έχει πρόβλημα ο φορτιστής και να μην τη φορτίζει. Πήγαινέ την πρώτα σε ένα μοντελομάγαζο, να δοκιμάσουν να σου τη φορτίσουν με ένα σωστό φορτιστή ,για να βεβαιωθείς. Και μη δοκιμάσεις τώρα το τρυκ του προγράμματος ΝΙΜΗ γιατί αυτά τα βολτ δεν αντιστοιχούν σε πεθαμένη μπαταρία και αν τελικά η μπαταρία είναι εντάξει θα την καταστρέψεις στα αλήθεια με αυτόν τον τροπο.
Φιλικά Κώστας.
Σημερα ερχομαι Αθηνα οποτε θα αγορασω εναν hyperior κ νομιζω θα λυσω το προβλημα μου.Τουλαχιστον για τις υπολοιπες μπαταριες που εχω γιατι για αυτη δεν ξερω αν θα σωθει.Τωρα φοβαμαι να την παρω μαζι μου στο ταξιδι. Το αμαξι μου ειναι λιγο πιο ακριβο απο μια lipo.:D (η μπαταρια ειναι τρισελη)
-
- Δημοσιεύσεις: 734
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Αφού δεν φούσκωσε και αν δεν κάνει τίποτα περίεργο για την επόμενη μία ώρα δεν έχεις θέμα. Πάρτην μαζί σου να την τεστάρεις κι αυτή, μην τυχόν και γλύτωσε. Αν έχεις πολύμετρο ή ξέρεις κανέναν που να έχει,μέτρα την τάση της να δεις αν όντως είναι υπερφορτισμένη ή ο φορτιστής δείχνει αρλούμπες.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
bladeskiller έγραψε: ↑Αφού δεν φούσκωσε και αν δεν κάνει τίποτα περίεργο για την επόμενη μία ώρα δεν έχεις θέμα. Πάρτην μαζί σου να την τεστάρεις κι αυτή, μην τυχόν και γλύτωσε. Αν έχεις πολύμετρο ή ξέρεις κανέναν που να έχει,μέτρα την τάση της να δεις αν όντως είναι υπερφορτισμένη ή ο φορτιστής δείχνει αρλούμπες.
Φιλικά Κώστας.
Αν ειναι υπερφορτισμενη τι μπορω να κανω?
-
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
Αν ήταν υπερφορτισμένη, ενδεχομένως να είχε αρπάξει φωτιά πρώτα.
Μέτρα την τάση της και μετά θα σου πούμε τι μπορείς να κάνεις...
Μέτρα την τάση της και μετά θα σου πούμε τι μπορείς να κάνεις...
Απάντηση: Πρόβλημα με Li-po
asterixx25 έγραψε: ↑Αν ήταν υπερφορτισμένη, ενδεχομένως να είχε αρπάξει φωτιά πρώτα.
Μέτρα την τάση της και μετά θα σου πούμε τι μπορείς να κάνεις...
Λοιπον 10.08v,μετα απο οτι εκανα πριν φωτια δεν πηρε, δεν φουσκωσε ομως ουτε δουλεψε κιολας.#**περιμενω προτασεις αν μπορειτε οχι εκρηκτικες παρακαλω_P_P.