P-47D II Thunderbolt της ESM

DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Κώστα σε ευχαριστώ για τις προτάσεις! Το μόνο που φοβάμαι με αυτά είναι μέταλλο με μέταλλο μήπως μεταφέρει θόρυβο από το μοτέρ μέσω ηλεκτρονικής!!
ankon
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από ankon »

Γεια σου Αντωνη

Συνηθως βαζω ενα Ball Joint η (Ball Link) με βιδα 2 χιλ.ως προς την μηχανη και το συνδεω με ντιζα η με συρματοσχοινο προς το servo. Η συνδεση με το Ball Joint γινεται κολλοντας το συρματοσχοινο με ενα Threaded coupler.Ειναι η ασφαλεστερη μεθοδος χωρις να παρουσιαζει κανενα παρασιτο απο τριβη μεταλλων ,διοτι δεν υπαρχει κατι τετοιο.Οσο για το δευτερο ελατηριο που αναφερθηκε ,δεν υπαρχει κανενας λογος να το βαλεις .Τo ελατηριo επαναφορας του carburator ειναι πολυ γερο και το ενα ειναι υπεραρκετο.

ΜΦΧ
Αγγελος
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Καλημέρα Άγγελε!! Μήπως έχεις κάποιο λινκ η φωτογραφία για αυτά που λες?
ankon
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από ankon »

Αντωνη απο μια προχειρη φωτο που τραβηξα τωρα απο ενα αεροπλανο που εχω για δοκιμες ,δες τι σου λεω .Δυστυχως η φωτογραφικη μου δεν μπορει να τραβηξει πολυ καλα σε κοντινη αποσταση.Φανταζομαι να καταλαβεις.
Συνημμένα
IMG_1449.jpg
IMG_1449.jpg (84.09 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_1451.jpg
IMG_1451.jpg (88.28 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_1455.jpg
IMG_1455.jpg (88.9 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από King Kostas »

Για χαρά Αντώνη, αυτό που περιγράφει ο Άγγελος είναι το πιο safe setup που μπορεί να έχεις σε ότι αφορά στον «ηλεκτρομαγνητικό» ή «επαγωγικό» θόρυβο που μπορεί να προκαλεί το «μπιζάρισμα» μεταλλικών επαφών.

Με την λύση του Threaded coupler δεν θα έχεις κανένα μπιζάρισμα μιας και το coupler με το συρματόσχοινο γίνονται ένα.

Την λύση του Ball Link θα την απέφευγα…..αυτό είναι κάτι προσωπικό βέβαια….Εάν το μοντέλο λόγω χώρου ή σχεδίασης σου επιτρέπει να βγάλεις το συρματόσχοινο «πρόσωπο» με το horn του γκαζιού βάλε ένα απλό πλαστικό ακρόντιζο.
ankon
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από ankon »

Κωστα κανεις λαθος !!Με το πλαστικο ακροντιζο κινδυνευεις μετα απο λιγο καιρο να σου κοπει το πλαστικο αξονακι και να μεινεις χωρις γκαζι.Το Ball Link με την μεταλλικη βιδα ειναι αθανατο.Αυτα...... μετα απο χρονια εμπειρια.
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Άγγελε και Κώστα ευχαριστώ πολύ! Κατάλαβα τι εννοείς Άγγελε και θα το δοκιμάσω!
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από King Kostas »

ankon έγραψε:
Κωστα κανεις λαθος !!Με το πλαστικο ακροντιζο κινδυνευεις μετα απο λιγο καιρο να σου κοπει το πλαστικο αξονακι και να μεινεις χωρις γκαζι.Το Ball Link με την μεταλλικη βιδα ειναι αθανατο.Αυτα...... μετα απο χρονια εμπειρια.


Λογικό ακούγεται….οπότε μάλλον το Ball-Link είναι μονόδρομος.

Δεν έχω εμπειρία από βενζινοκινητήρες_Β_Ο, οπότε δεν μπορώ να προτείνω κάτι παραπάνω.

ankon
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από ankon »

Φυσικα θα προτεινα καλα υλικα ....οχι κανενα σαπιο Κινεζικο με ανακυκλωμενο πλαστικο και ως γνωστον σε ολους ΠΑΝΤΑ κανουμε εναν καλο ελεγχο πριν την πτηση.
Corsair
Δημοσιεύσεις: 948
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από Corsair »

ankon έγραψε: Κωστα κανεις λαθος !!Με το πλαστικο ακροντιζο κινδυνευεις μετα απο λιγο καιρο να σου κοπει το πλαστικο αξονακι και να μεινεις χωρις γκαζι.Το Ball Link με την μεταλλικη βιδα ειναι αθανατο.Αυτα...... μετα απο χρονια εμπειρια.

........................................................................................................
Ορθόν.+(*)

Για αυτό λέμε,

ο νέος είναι ωραίος,@P@
αλλά ο παλιός είναι αλλιώς._P_P
KM
Δημοσιεύσεις: 1164
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από KM »

2 ακόμη φωτογραφίες που φαίνεται πως είναι ο σωστός τρόπος να μπει το γκάζι σε μία μηχανή βενζίνης. Αντί της ντίζας μπορείς να βάλεις και συρματόσχοινο από φρένο ποδηλάτου που αποροφά τους κραδασμούς. Επίσης το σέρβο πρέπει να είναι στο χαμηλότερο μέρος της μηχανής για να δουλεύει σωστά.
Install the throttle servo in the lower motor box position!

http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=239_299&products_id=2614


Εικόνα
Συνημμένα
ball link throttle gas engine.jpg
ball link throttle gas engine.jpg (48.65 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
ball link throttle gas engine2.jpg
ball link throttle gas engine2.jpg (44.91 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από King Kostas »

ankon έγραψε:
Φυσικα θα προτεινα καλα υλικα ....οχι κανενα σαπιο Κινεζικο με ανακυκλωμενο πλαστικο


Ποια μάρκα προτείνεις Άγγελε;
ankon
Δημοσιεύσεις: 1572
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από ankon »

Εεεεεε τωρα ..λες και δεν ξερεις η DU-ΒRO η SULLIVAN η στο τελος GREAT PLANES.
Μια φορα που δοκιμασα να βαλω κινεζικα (τα δικα του) σε ενα ARTF 50 cc βενζινης διαλυθηκαν ολα στις δοκιμες σε ενα τεταρτο της ωρας.Οποτε μακρια και αλαργα.Δυστυχως οτι πληρωνεις παιρνεις ....οποτε διαθετεις πεντε με δεκα ευρω παραπανω κοστολογιο και δεν χανεις το μοντελο σου.

ΜΦΧ
Αγγελος
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Μερικές ακόμα φωτογραφίες!

Μπήκε το cowl και τελείωσα με το εσωτερικό!
Συνημμένα
IMG_0461.jpg
IMG_0461.jpg (94.46 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_0449.jpg
IMG_0449.jpg (91.25 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_0448.jpg
IMG_0448.jpg (89.93 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_0447.jpg
IMG_0447.jpg (93.98 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_0446.jpg
IMG_0446.jpg (91.97 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: P-47D II Thunderbolt της ESM

Δημοσίευση από DjBac »

Κόλλησα και το φτερό, έβαλα τον πιλότο με Canopy Glue, led για το ignition kill switch, το voltwatch και μετρητή πίεσης για το σύστημα αέρα!

Επίσης στο μοτέρ έβαλα αντάπτορα για να μπαίνουν προπέλλες χωρίς τις 4 περιφερειακές βίδες! Χρειάστηκε να φτιάξω από κόντρα πλακέ έναν μοχλό για να κρατάσει αντίσταση και να μπορέσω να ξεβιδώσω τον άξονα!
Συνημμένα
IMG_0456.jpg
IMG_0456.jpg (94.84 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_0455.jpg
IMG_0455.jpg (91.91 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_0458.jpg
IMG_0458.jpg (94.37 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_0459.jpg
IMG_0459.jpg (95.34 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
IMG_0460.jpg
IMG_0460.jpg (95.29 KiB) Προβλήθηκε 149 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”