DeltaMan έγραψε: ↑
Σίγουρα δέν ήταν για εκεί, εκείνη τη στιγμή, αλλά... όλοι μας καταλαβαίνουμε τη δίψα του Κατασκευαστή... ;)
ναι !! ναι !!^%^
περιμένουμε να κοπάσει ο αέρας για να δούμε τι κάναμε σε ότι αφορά τα θερμικά Είμαστε αισιόδοξοι λόγω του τύπου της αεροτομής Το τελικό βάρος πρέπει να μειώσουμε Τα spoiler είναι απενεργοποιημένα προς στιγμή Να δούμε πως έρχεται χωρίς αέρα και θα αποφασίσουμε μετά τι θα κάνουμε Το φτερό βλέπεις είναι από fpv και με το σκεπτικό ότι θα είναι βαρύ και φορτωμένο έχουν βάλει τα spoilers
Όταν πετάξετε στον κάμπο, προτείνω να το φέρετε εκεί που θέλετε ώστε να πλέει "απο μόνο του" ευθεία οριζοντία σε "σούπα" καιρό, νηνεμία δλδ, και να μήν το πειράζετε πολύ άν δέν βρίσκει στο δρόμο ανοδικό, γιατί αυτές οι αεροτομές, έχουν χαμηλή σχετικά Drag σε κάποια ταχύτητα πλεύσης, και αυξάνει κατακόρυφα η Drag τους σε λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες, μήν επιτρέποντας να "τρέξεις" για να σαρώσεις ουρανό, ή να αποφύγεις τα καθοδικά ή γενικά να κινηθείς γρήγορα όταν θές.
Για τον λόγο αυτό φαίνεται και στο βίντεο ότι δέν τρέχει το καημένο, και επίσης άν πάς να το τρέξεις δίνοντας βύθιση, θα φτάσει σε ένα σημείο που θα παράγει πολύ Drag, και, ελπίζοντας ότι απο την βύθιση έχεις πάρει ταχύτητα για να "μπείς μέσα" επι παραδείγματι, αφήνεις το down, αλλά το μόνο που κάνει είναι να κόψει γρήγορα, να "κατεβάσει χλμ" στα σημεία που ήταν αρχικά (πρίν τη βύθιση) η ταχύτητά του, και να "ξανακολλήσει" χωρίς να τρυπάει (penetrate)...
Έτσι, είναι καλό να ζυγιστεί ευλαβώς με το τριμάρισμα στα κέντρα των πηδαλίων όσο γίνεται και να αφήνει κανείς να ταξιδεύει χωρίς να το πολυπειράζει... Όταν βέβαια συναντήσει ανοδικό, στροφή με rudder και ανάποδο aileron (λίγο) και... Ευχές για μιά όμορφη άνοδο... !