CMPro F6F Hellcat
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Μπαταρια θα τοποθετησω μια Lifepo4 6,6v.
Θα χρειαστει να βαλω και "κοφτη" για να μην παθουνε ζημια τα σερβο;
Τα οποια ειναι 4,8-6v.
Θα χρειαστει να βαλω και "κοφτη" για να μην παθουνε ζημια τα σερβο;
Τα οποια ειναι 4,8-6v.
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Μπορείς να τη χρησιμποποιήσεις κανονικά χωρίς bec/regulator αν τα σέρβο σου είναι rated@6v. Μία 5σελη nicad/nimh μπορεί να σηκώσει και τάση 7-7,2 ενώ οι life όταν θα πάρουν φορτίο είναι σταθερά 6,5-6,6v.
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Αντωνη τι σημαινει rated@6v;
Οτι δουλει και στα 6 η μονο στα 6;
Τα δικα μου ειναι 4,8-6v.
Oταν η μπαταρια δινει 6,6v δεν υπαρχει προβλημα να καουνε;
Οτι δουλει και στα 6 η μονο στα 6;
Τα δικα μου ειναι 4,8-6v.
Oταν η μπαταρια δινει 6,6v δεν υπαρχει προβλημα να καουνε;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
..........οτι μπορούν να δουλέψουν και στα 6V
Αλλάζει λίγο η συμπεριφορά τους Συνήθως γίνονται ελαφρώς ποιο γρήγορα
Αλλάζει λίγο η συμπεριφορά τους Συνήθως γίνονται ελαφρώς ποιο γρήγορα
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Rated σημαίνει πως δέχονται μπαταρίες με ονομαστική ισχύ 6v, άρα αν είναι πλήρως φορτισμένες θα ανέβει η τάση π.χ. 7,2 και δε θα έχουν πρόβλημα τα σέρβο!
Regulated@6v σημαίνει πως αυστηρά (+-0,2v) δέχεται μέγιστα αυτήν την τάση!
Δε θα έχει πρόβλημα με 2σελη LiFe εφόσον τα σέρβο σου δουλεύουν στα 6v.
Όπως σου είπε ο Αντώνης θα είναι πιο γρήγορα αλλά και με μεγαλύτερη ροπή στρέψης--> δύναμη!
Regulated@6v σημαίνει πως αυστηρά (+-0,2v) δέχεται μέγιστα αυτήν την τάση!
Δε θα έχει πρόβλημα με 2σελη LiFe εφόσον τα σέρβο σου δουλεύουν στα 6v.
Όπως σου είπε ο Αντώνης θα είναι πιο γρήγορα αλλά και με μεγαλύτερη ροπή στρέψης--> δύναμη!
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Αλεξης έγραψε: ↑
Ηρθανε και τα eurokit (springdown).
Θελει λιγο ραβεξηλωνε και υπομονη για να τα προσαρμοσω.
Αληθεια πως τα κλεινω για να μετρησω τι σκελη (μηκος) χρειαζομαι;
...Αλέξη καλησπέρα...τελικά ποιά Eurokit είχες παραγγείλει...τα 15890/001, ή, τα 15890/002..?..και σε συνδυασμό με ποιά struts..?...πως προχωράς με τις εργασίες..?
Φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Νικο καλησπερα και συγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση.
Τα retracts ειναι τα springdown rotation 90' της eurokit τα large.
Δεν ξερω τον κωδικο ακριβως.
Οι εργασιες δεν πανε καλα.
Ελλειψη χρονου και μεγαλες καθυστερησεις.
Θα δουμε.
Τα retracts ειναι τα springdown rotation 90' της eurokit τα large.
Δεν ξερω τον κωδικο ακριβως.
Οι εργασιες δεν πανε καλα.
Ελλειψη χρονου και μεγαλες καθυστερησεις.
Θα δουμε.
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
...Αλέξη καλησπέρα...
...άρα μιλάμε για τα Eurokit 15890/002 (Professional Line rotating 90dgrs)...καλή υπομονή...καλή συνέχεια με την κατασκευή...
...άρα μιλάμε για τα Eurokit 15890/002 (Professional Line rotating 90dgrs)...καλή υπομονή...καλή συνέχεια με την κατασκευή...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Το συγκεκριμενο μοντελο εχει για κινηση της ουρας (rudder, elevator) δυο καρμπον βεργες. Εχω προβλημα στα πλαστικα ακρα τους. Ενω τα εχω κολλησει παρατηρω οτι δυστηχως δεν βιδωνουν μεσα οι σκουλικοβιδες για να ασφαλισουν τις ατσαλινες ντιζες.
Καμια αλλη ασφαλη εναλλακτικη; Προτιμω το push-pull και οχι διπλα συρματοσχοινα pull-pull.
Επισης μου αρεσει πολυ η παρακατω παραλλαγη, http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,26965.0.html


Τα χρωματα ειναι Gunze H305, Gunze H074 και Tamyia XF-51.
Καμια αλλη ασφαλη εναλλακτικη; Προτιμω το push-pull και οχι διπλα συρματοσχοινα pull-pull.
Επισης μου αρεσει πολυ η παρακατω παραλλαγη, http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,26965.0.html


Τα χρωματα ειναι Gunze H305, Gunze H074 και Tamyia XF-51.
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Παναγιώτη καλησπέρα,
Λύση 1η: βάλε βίδες (3mmΧ4)...εκτός αν το σπείρωμα 'κλωτσάει'
Λύση 2η: ρίξε μέσα στις τρύπες λεπτόρευστη κυάνο...
Λύση 3η: τύλιξε με κλωστή μέρος της ντίζας με την κεφαλή της βέργας κ' πότισέ τα με λεπτόρευστη κυάνο ώστε να γίνουν ένα σώμα...(μην βάλεις kicker)...
φιλικά,
Νίκος
Λύση 1η: βάλε βίδες (3mmΧ4)...εκτός αν το σπείρωμα 'κλωτσάει'
Λύση 2η: ρίξε μέσα στις τρύπες λεπτόρευστη κυάνο...
Λύση 3η: τύλιξε με κλωστή μέρος της ντίζας με την κεφαλή της βέργας κ' πότισέ τα με λεπτόρευστη κυάνο ώστε να γίνουν ένα σώμα...(μην βάλεις kicker)...
φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Ευχαριστω. Εχει κλοτσησει το εσωτερικο σπειρωμα. Να εμπιστευτω την λεπτορευστη κυανοακρυλικη για σπρειρωμα; Το rudder δεν με πολυνιαζει να ξεμπαζωσει, αλλα εαν γινει στο elevator τοτε σιγουρα"το χασαμε το κορμι πατριωτη".
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
...η ντίζα είναι αρκετά σφικτά μέσα στη καρμπονόβεργα ... πήγαινε για σιγουριά στη 'Λύση 3' ... αλήθεια με τι τρόπο έχεις κολλήσει τα άκρα της βέργας..? ...τις ντίζες τις είχες περάσει μέσα στην κεφαλή απο πρίν..?
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Κολλησα με εποξικη και δεν περασα τις ντιζες απο πριν μεσα. Στις δοκιμες ολα δειχναν καλα πριν, δεν ειχα παρατηρησει ομως οτι εχω κλοτσημενο σπειρωμα.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: CMPro F6F Hellcat
Η λύση 3 του Νίκου είναι μπετόν αρμέ Έχω χρησιμοποιήσει αυτή την μέθοδο (κλωστή -CA) ακόμη και σε ντίζα της κλειδαριάς στην πόρτα του αυτοκινήτου